25/3 Tisdag

Ute snöar det, flingorna virvlar ner över sjön och yr kring träden. Trots att det är fel tid för snö måste jag medge att det är vackert, naturen blir så ren och ny, alldeles nyskapad och oskriven. Senare under dagen ska jag ge mig ut på en löptur, och förhoppningsvis får jag sällskap av lillebrorsans flickvän. En hockeytjej som är grym på isen efter vad jag hört, men som själv säger att hon behöver träna mer kondition. Kanske orkar hon hänga på idag trots det lite busiga vädret.

Snart ska jag räkna lite i matteboken, den här veckan finns det ovanligt mycket skoluppgifter jag måste ha färdiga tills vi börjar på måndag igen. Både tal, uppsatser och labbrapporter...Det känns trots den ovanligt stora bördan av läxor, dock inte som att lovet är förstört. Jag har ju massor av tid att fritt disponera, och kommer hinna både träna, mysa och plugga. Innan jag satte mig för att skriva det här inlägget har jag både varit ute på promenad till pottskär, ätit frukost och läst tidningen samt spelat två omgångar nätalfapet. Nu börjar det däremot dra ihop sig för lite skolarbete, jag behöver få lite rätsida på både logaritmer och funktioner med tillhörande grafer.

Jag önskar mig själv lycka till, och dig en fin lovdag!

Tips från coachen;
-Ut och rör på dig, man blir lycklig av natur (och löpning) !

Kommentarer
Postat av: lisa

Kika gärna in på min blogg! :)

2008-03-25 @ 12:16:05
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Rebecca

jag tycker också att det är härligt med snön! Nästan alla andra bara klagar på att de vill ha sommar...

:D

2008-03-25 @ 12:22:54
URL: http://beccellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0