24/3 Ny kk!

Jag har en kk, Sebbe heter han! Ja, förresten, kk står för konferenskompis, och betyder inte samma sak som det ofta betyder i vissa sammanhang:P Att vara konferenskompis betyder att hänga ihop på läger och konferenser, och ja, det blev lite av en ordlek i kväll när Sebbe och resten av min hemgrupp var här...Ni som känner mig, det är ingen anledning till oro, och jag har fortfarande kvar mina kristliga värderingar.

Förutom att umgås med sköna vänner har jag idag hunnit träna och sega lite hemma. Jag har dessutom bakat en fin pepparkaka från färdigpulver och skrivit i uwc-papper. En skön lovdag helt enkelt, och den första hemma eftersom jag varit i pingstkyrkan i Eskilstuna från torsdagen till söndagen i förra veckan. Konferensen var bra, jag känner mig glad och stärkt i min tro, och fick även tid att umgås med roliga kompisar. Eftersom jag fick låna en kompis lägenhet så sov jag gott om nätterna också, och inte på något hårt kyrkgolv. Tack Linnea, I owe you one!

Nu är det snart dags att sova, men först ska jag nog spela lite alfapet. Kamnske är det en smula nördigt, men faktiskt väldigt roligt:)

-"Peace in thy breast!" (Romeo and Juliet),

och Guds frid, som övergår allt annat, i ditt hjärta..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Glad att det uppskattades. Allt och alla helt? Hoppas du får ett fortsatt bra lov, och lycka till med intervjun. Kram!

2008-03-25 @ 19:25:03
Postat av: hanna

allt har funkat fint:) inget knas!

2008-03-26 @ 12:17:27
Postat av: carro

jag blev nästan rädd när jag läste rubriken, oron lugnades dock när jag kommit en bit in på inlägget ;P

2008-03-29 @ 15:03:44
URL: http://car0l.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0