19/3

Imorgon är det skärtorsdag, och alive conference. Ska bli skönt, både att vara hemifrån ett par dagar och att vara där. Trevligt,trevligt, har sett fram emot det i ett par dagar nu. Tyvärr kommer inte solen att skina varmt och skönt på óss, eftersom det är snöstorm nu, men man kan ju inte få allt.

Jag, Hannah och Rebecka vann Hans economy-tävling..Me is veeeryy proud..Det var ib-frågor multiple choice, och man fick kolla i boken visserligen, men äran vilar ändå över mig! Humm, kan inbilla mig det i varje fall:P

Idag är det inget vidare seriöst inlägg, känner mig inte så djup överhuvudtaget, behöver bara klottra av mig lite. För övrigt verkar det som att några faktiskt läser min blogg för det jag skriver och inte för att de trycker slumpvis på någon blogg på blogg.se. Vilka är ni? Ge er gärna till känna, om ni inte tycker väldigt mycket om att snoka på mitt liv och hellre är anonyma. Jag brukar snoka på gamla bekantskaper på nätet ibland, så ni är förlåtna!

Var allt för ikväll, nu ska jag packa.Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaa Hanna, vi ska vara riktigt stolta över oss själva att vinna tävlingen :) Ser framemot helgen jag med, kommer att bli great! Ses imorn

2008-03-19 @ 22:11:05
Postat av: Linnéa

:) Tycker det är roligt att du skriver så ofta, har jag något att "slösa ut" mina dagar på. Hoppas att du har en underbar helg - själv ska jag njuta i fulla drag (gör det just nu med gudstjänst på radion, pappa mitt emot mig på kökssoffan och Härliga Birgitta i tankarna.) Jättebra föredrag i torsdags, tyckte du la in en så fin metafor med fröt och trädet ;P. Kram!

2008-03-21 @ 08:31:19
Postat av: Rebecca

Visst ska vi vara stolta över våran vinst på ekonomin! Det var ju duktigt av oss! Hoppas du får en trevlig helg. Tänkte komma dit en sväng imorgon (lördag/Påsk afton) så vi kanske ses då =)

2008-03-21 @ 17:30:59
URL: http://boxofchocolates91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0