18/3 Lite efter...

Förra veckan var jag sjuk, och alldeles för lat för att plugga. Nu ligger jag lite efter, och eftersom jag prioriterade träningen idag har jag knappt hunnit plugga till mitt matte-prov. Inte bra, men det löser sig väl på något sätt. Det värsta som kan hända är att jag skriver dåligt på det, men jag hinner nog plugga lite till det imorrn. Jag ligger efter med en labbrapport också, så det bli att fixa den på lovet. Det är överhuvudtaget så att jag hamnat hjälplöst efter i matten, så det blir mycket matte-plugg på lovet. Det är ju snart prov igen och jag vill ha bra resultat. Det kan dock inte förnekas att just nu är mina tankar vid helgen och Alive conference; några dagar med Gud och goda vänner. Det ska bli spännande och jag längtar verkligen. Nu måste jag sova om jag ska ta mig upp imorrn...
 
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0