13/3 Spännande!

Idag fick jag besked från UWC, är kallad till andra intervjun. Så nu får vi se hur det går, det är minst sagt,

SPÄNNANDE..!

För övrigt intet nytt från hemmafronten. Har stannat hemma från skolan idag igen på grund av sjukdom, och nu börjar jag bli lätt uttråkad. Precis när jag kommit igång med läxor, fick jag brevet från UWC och då var det omöjligt att koncentrera sig. Jag ska nog försöka ta nya tag i alla fall, det måste jag. Det finns en hel del att göra, både skrivuppgifter i svenska och en labbrapport i fysik med inlämning i nästa vecka. Vore tråkigt att slösa hela helgen på att läsa läxor.

Känner mig väldigt glad och hoppfull nu..tänk tänk tänk om jag får åka till Kanada i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0