Misslyckad början på en förhoppningsvis lyckad dag..

..så kan denna förmiddag sammanfattas. Jag sitter åter vid dator efter att ha missat mitt andra tåg för idag. Jag missade båda två utan att stiga utanför dörren. Till råga på allt gick aldrig ett av tågen, det var bara något som jag inbillat mig genom att läsa fel på tidtabellen. Anledningen till att jag försöker ta mig in till stan idag är att jag gymma ooch sedan träffa Linnea. Man kan ju undra vad mitt problem är när det ska var så komplicerat att komma fram till Eskilstuna. Suck på mig.

Nå, förhoppningsvis så blir som sagt resten av dagen, efter att jag lyckats sätta mig på bussen, bättre än min tämligen misslyckade början. Jag har saknat Linnea, så det känns roligt att få träffa henne igen. Vi får se vad vi hittar på.
Nu kom jag inte på något mer att skriva, men jag hoppas att det lilla jag åstadkom räcker för att hålla kvar er fyra läsare som fortfarande finner intresse i de små texter jag knackar ner.

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Bullen

Hej! Jag läste på Sofias blogg att du är kristen och oj vad glad jag blev! (Eller glad kanske inte är det rätta ordet men jag hoppas du förstår vad jag menar...) Jag är också kristen och har länge kännt mig ensam, liksom trott att det inte finns några fler kristna som har bulimi. Kram från Bullen!

2008-08-20 @ 00:06:32
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: hanna

klart det finns fler...jag är fri nu, efter att Pappa Gud har fått mig att fatta att Han älskar hela mig, även min kropp är helt okej..Önskar att du ska få samma upplevelse! Kram!

2008-08-31 @ 17:28:12
Postat av: Lina

Hej ! Vilken fin blogg ! hänt idag då ? :)

2012-01-31 @ 15:40:07
URL: http://linadenfinaste.blogg.se/
Postat av: Sandra Dagh - HELGENS BLOGG!

Vad gör du då? :)

2012-03-20 @ 19:21:24
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0