28/1 Måndag

Idag har jag suttit i tre timmar och skrivit labbrapport i kemi. Det var faktiskt ganska roligt, men rätt tröttande så nu tänkre jag inte skriva en labbrapport i fysik också, den får vänta till imorrn. Kanske gör jag lite beräkningar bara. Först måste jag i varje fall vila mitt trötta huvud en stund, och göra något trevligt, som att ta hand om mina simmar.

Jag vet att det är en fånig sysselsättning för en sjuttonåring, men det är ju ändå väldigt roligt så jag struntar i att det är barnsligt. Jag lär mig faktiskt om livet, hur man tar hand om bebisar och småbarn och får bra betyg (mata ungarna och ta dem till pottan , om du byter blöja tillräckligt ofta måste du bada dem, skicka ungarna till skolan och tvinga dem att göra läxor). Vad mera är, jag lär mig hur man charmar den rätte mannen och ser till att man blir gift med honom; man charmas, badar i den romantiska poolen, pratar och charmar, "kramar romantiskt" , och vips, när man kyssts och hånglats några gånger är det bara att fria! Han svarar garanterat ja och flyttar in, när han väl gjort det kan jag kontrollera hans minsta rörelse. Busenkelt, och ni ser hur man säkert kan överföra dessa kunskaper på det verkliga livet. om man är pank, skriver man "motherlode". vet inte om det är 100% säkerhet att det funkar i sverige, men man kan ju alltid hoppas:P

Trevlig eftermiddag från Kvicksund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0