2/2 Lördag

Idag har jag varit på Barkaby outlet och shoppat (första gg den här bloggen handlar om shopping, hamnar jag på mest lästa listan nu:- ) Jag har köpt mycket kläder för att vara jag, fina kläder, och till och med inte alltför dyra kläder. En skjorta, två piketröjor, et bälte och ett par jeans. Jag är mer än nöjd, det var en lyckad utflykt! Det var så bra att jag nästan bestämt mig för att alltid köpa jeans där för det var stor skillnad i pris om man jämför med vanliga affärspriser...

Några bilder på mina inköp blir det inte, för den krassa sanningen är att jag inte har en aning om hur man använder min webbcam på ett bra sätt. Tänk om man vore teknisk, vilket liv det skulle vara. Så mycket smidigare många saker skulle gå, och så lite trassel med apparater jag skulle vara tvungen att genomlida. Om det finns något botemedel mot teknikolexi så vill jag veta det, för snart måste jag byta ut min 3310 och då bilr det inte nådigt. Jag måse hitta någon mycket okomplicerad sak så att jag kan använda nyförvärvet.

Det var allt ifrån mig denna lördagkväll...Inga djupa tankar, vilket jag skyller på chokladpuddingen jag nyss intagit som säkerligen sänker min ålder med 10 år:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0