den 29 april

Vårlov!

I varje fall i fem härliga dagar...

Eftersom det är första maj på torsdag och klämdag på fredagen har min skola lagt en studiedag på valborgsmässoafton. Mycket uppskattat! Speciellt av mig, då jag har känt mig lite sliten ett tag. Vi har haft väldigt mycket plugg sen i påskas, men nu verkar det äntligen trappas ner inför sommarlovet. Mina helger efter den här ser dock ut att bli en smula hektiska..Lisa kommer, helgen efter ska jag till Piteå, och helgen därpå är det styrelsemöte på Hagabergs folkhögskola som gäller. Tack och lov är det mesta väldigt roligt, så då ska nog orken finnas där den också.

Imorgon är det grillfest hos Sebbe som gäller, min trogna vän och vapendragare. en skön snubbe kort och gott!Även om han är rätt lång... Förhoppningsvis infinner sig även Samuel och David, sen ska vi titta på brasa och lyssna på lite musik i vår kyrka, det blir konsert helt enkelt. Jag hoppas och tror att vi får en skojig kväll!

Det verkar kanske som att jag ropar ut varannan mening med tanke på alla utropstecken, det kommer sig av att jag suttit och tittat på So you think you can dance i ungefär en timme. Det är ett programm som har en förmåga att få mig i en högst upprymd sinnesstämning, det finns knappast något annat som gör mig så inifrån-glad som bra dans.

Nu är det tid för mig att öva upp min färdigheter i alfapet..
Bye bye från Kvicksund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var de nån från saint eskils som blev antagen till uwc

2008-04-30 @ 19:44:10
Postat av: Anonym

nix, inte vad jag vet..vem är det som frågar?:)

2008-05-01 @ 00:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0