8/4 Biff eller vad?

När jag tränade rygg idag på gymmet pekade biffen bredvid åt mitt håll och sa;
-stark asså
kompisen säger, vem?
-där, kolla!
Jag hoppas att de snackade om mig, det kan ju ha vart någon annan men hoppet lever! I just den övningen tar jag rätt tungt faktiskt, man vet aldrig. Denna kommentar, som kanske inte ens var riktad till mig, hade hur som helst den effekten att den fick mig att tända till lite, och träna ännu hårdare idag. Jag tränade överkropp, vilket är det roligaste. Funderar faktiskt på att sluta med alla benövningar eftersom löpsäsongen börjar nu. Nog måste backträning och intervaller räcka för att hålla uppe muskelmassan i lår och rumpa? Jag lägger hellre tid på att träna axlar, en muskelgrupp jag är pinsamt svag i. Magen behöver egentligen också lite fler och tuffare omgångar.

Ikväll känner jag mig som värsta muskelknippet, en känsla som sitter fint.
Att den inte överensstämmer helt med verkligheten, är ju faktiskt något som går att ordna, kanske är jag på god väg att bli än mer "fit" som vi alltid sa i högstadiet. Framtiden får utvisa om timmarna i gymmet kommer ge mig mer än ett grymt välmående och fet träningsvärk.

till dig som ids läsa det jag skriver,

"Peace in thy breast"
 (shakespeare)

Citerad av Kvicksunds och Lisas eegna Brutta;)

Kommentarer
Postat av: carro

haha du är så söt "fit"-hanna(usch det låter inte så bra nnär man säger det), jag lovar det var dig biffarna pratade om på gymmet ;D Finns det ett gym därute eller tränar du i eskilstuna/västerås? Ha det så bra ..kkranm

2008-04-18 @ 07:32:57
URL: http://car0l.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0