22/4 Skavsår

En oanad talang jag har är att få skavsår. Så fort jag skaffar nya skor eller som nu, inlägg, så får jag blåsor på precis alla ställen på fötterna där det är möjligt eller omöjligt. Trots leukoplast och plåster!
För närvarande har jag hela 9 skavsår. Om jag skulle räkna både de gamla och skavsåren i skavsåren skulle jag ha 13. Det ni! Någon som är mer enastående på detta område än  mig? Jag kan till och med få skavsår på ställen jag redan tejpat och liksom "säkrat". Det verkar som jag är en riktig ömfoting.. Förhoppningsvis har mina fötter snart läkt ihop och blivit härdade på alla strategiska stälen, för det börjar bli dyrt med alla plåster nu.

Från fötterna kan man då övergå till att diskutera löpning, som är orsaken till att jag ständigt får nya skavsår. Om jag satt är vid datorn för jämnan vore ju inte fötterna något problem. Igår sprang jag den blygsamma distansen fem kilometer, i bra fart utan att ha det minsta ont i vaderna. Sånt gör mig lycklig! Det verkar som jag äntligen börjar få ordning på mina knasiga vader, som bråkat med mig i över ett halvår.

Det var all onödig fakta om mig för idag.
Om ni är med i intresseklubben är det bara att börja annteckna!

Orvar!
(betyder hejdå på franska för den som inte förstod)


Kommentarer
Postat av: carro

hej hanna stackarn du får alltid skvavså :/..vill du inte springa tvårruset iår det skulle vara jättekul om du ville hänga med linnea ska det :D
orvarorvar ;P

2008-04-23 @ 17:25:59
URL: http://car0l.blogg.com
Postat av: carro

hej hanna stackarn du får alltid skvavså :/..vill du inte springa tvårruset iår det skulle vara jättekul om du ville hänga med linnea ska det :D
orvarorvar ;P

2008-04-23 @ 17:26:10
URL: http://car0l.blogg.com
Postat av: carro

hej hanna stackarn du får alltid skvavså :/..vill du inte springa tvårruset iår det skulle vara jättekul om du ville hänga med linnea ska det :D
orvarorvar ;P

2008-04-23 @ 17:26:22
URL: http://car0l.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0