På väg mot nya äventyr!

Så var man på väg igen.
Jag kom nyss hem från skåne, och nu bär det uppåt i landet mot Örnsköldsvik. Det är ett kristet läger, Tejp, som jag ska till i en vecka. Till skillnad från scoutlägret så kommer jag nu få sova i en säng. Detta tack vare slipade argument som;
"-Om jag sover i en säng så är jag mer utvilad och då lyssnar jag bättre på undervisningen..."
"-Det kosttar inte så mycket mer med sängplats än med tält och jag kommer få ut sååå mycket mer av allt om jag sover gott."
Eftersom min älskade far är så snäll och förstående så höll han med, så jag känner mig full av förväntan på en soft och lärorik vecka. Väskan är packad och så tung att den knappt går att lyfta, så allt jag behöver är förhoppningsvis med. Med bibel och anntecknigsblock i högsta hugg hoppas jag få lite visdomsord att bära med mig i vardagen.

Det blir roligt att fara iväg igen, och när jag är tillbaka i Kvicksund kommer ett nytt inlägg om allt jag varit med om.
Akta er Ö-vikare, för nu kommer jag och jag är ju typ...farlig elr nåt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0