Tisdag 14/7

Idag har jag sprungit med mamma på stan och införskaffat pärmar och annteckningsblock. det gäller att förbereda sig på skolstarten! Mamma klippte håret och köpte lite nya kläder, så nu är även hon redo för en ny termin. Efter att vi sprungit runt i Västerås i två timmar så for vi till Folkesta och handlade mat, eftersom mina kyrkkompisar kommer och hälasr på ikväll. Vi ska ha grillkväll, be och kanske bada lite. Det är nämligen ett helt underbart väder ute. För tillfället är jag aningen stressad, utan att jag vet riktigt varför. Kanske har det att göra med att människor ikring mig är stressade samtidigt som jag själv har mycket att fixa inför kvällen. Jag suger upp omgivningens stress och jagar upp mig över det egna alldeles för mycket. Måste få ett stopp på det!
 Nu ska jag försöka varva ner innan jag börjar med att förbereda hamburge-grillningen...

Kommentarer
Postat av: Seb

Ta det lugnt hanna du hinner med mer än du tror!

2007-08-15 @ 01:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0