Helt fantastiska upplevelser!

Tänk att man kan få vara med om så mycket på så kort tid. Jag har fått lära känna nya och roliga människor, fått umgås med gamla vänner, och fått ta emot mycket omtanke och värme. Jag har lärt mig en hel massa om Gud och om mig själv...
Bortkommna och vilsna pusselbitar av mitt liv har fått hitta till sina platser, och jag känner mig som en hel människa. Mer hel än jag varit på länge. Det är fantastiskt vad som kan hända i ens liv när man tar sig tid att umgås med Gud. Jag är fri, och så fylld av hopp! 
 
Den här veckan i Örnsköldsvik var den sista sommarlovsveckan. Visst är det hela två veckor kvar tills skolan börjar, men nu måste jag ta tag i en fetingstor matteläxa, och jag har 350 sidor kvar i en Dickens-bok, så på något sätt är sommaren över för min del. Kanske borde det kännas vemodigt, men jag tycker att det är rätt skönt.
Jag längtar efter hösten. Längtar efter att få tillägna mig mer kunskap, och efter att få anta nya utmaningar. Jag saknar det höga tempot, och planeringen av dagarna.

Ge mig härlig höstluft som inte är det minsta kvav.
Måla världen i nya färger och låt höststormar blåsa in förändring.

Livet är härligt, och jag vill ha mer av det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0